Kunder

die Wiese har siden starten i 2007 løst opgaver for en uhyre bred vifte af virksomheder og organisationer. De tæller blandt mange andre:

AMKA Group (storytelling)

Entreprenør Brdr. Andersen A/S (jubilæumsbog)

Junge A/S (jubilæumsbog)

Vulkan Dæk A/S (synlighed, jubilæumsomtale, medier)

Aarhus Universitet (udvikling af nyhedsbrev & fortælleindpisker)

Dansk Sygeplejeråd (journalistik om ledelse)

Kim Andersen Byggefirma APS (synlighed via kundestatements)

Din Tandlæge (synlighed & medlemscases mm)

Naturvidenskabernes Hus (presssekampagne - afsluttet)

Danske Speditører.(pressebearbejdning og tovholder ved paneldebat)

Freja transport & logistics A/S.(bog - engelsk og dansk version, både trykt og e-version)

Realdania By & Byg.(bøger, storytelling og pjecer)

Faarup Betonindustri A/S.(bogprojekt)

Randers FC Jobakademi.(læringsforløb, projektledelse)

Jyllands-Posten.(klummeskribent)

Danpo A/S.(storytellingsforløb - internt)

Region Midtjylland.(videndeling/website om EPJ)

Region Nordjylland (bog om Strandgården - et genoptræningscenter for senhjerneskadede.)

Lærerstandens Brandforsikring.(magasin om DNA og historien) 

A1 Consult A/S. (presse)

BUPL.(jourmalistik om ledelse)

Lederne.(journalistik om ledelse, redaktør, redaktionschef)

Diamantbroker Katerina Pitzner.(skrivende redaktør af bog)

Turbine Business.(redaktør af diverse bøger)

VIA. (læringsforløb - karriereudvikling for studerende)

UCC.(journalistik om ledelse)

Bestyrelsesformand Lars-Christian Brask.(bogprojekt - valgkampagne)

Raunstrup A/S. (bogprojekt)

Skiveegnens Erhvervs-og Turistråd. (workshop om strategisk storytelling)

Randers Kommune.(bogprojekter)

Væksthus Midtjylland.(business boost for kvindelige iværksættere)

Horsens Kommune.(bogprojekter)

Børnehaven Bredstrupsgade.(bogprojekt)

Hjælp Voldsofre (bestyrelsesseminar)

Randers Sundhedscenter.(læringsforløbet Kulturvitaminer)

Erhverv Randers (bogprojekt, storytelling)

med mange flere.

Klummeskribent

die Wiese er båret af Trine Wieses mangeårige indsigt i og erfaring med ledelse. Fra 2007 til 2018 har hun en gang om måneden skrevet klummer om ledelse, arbejdsliv og storytelling i Jyllands-Posten.

Her en mundsmag ...

Nørden er den gladeste medarbejder

Forskel på at lede et slagteri og et sygehus

Bliv klog af at kigge tilbage

Er der overhovedet nogen, der fatter hvad du siger?

Undgå en ”omvendt Sicilien”


Trine Wieses tilgang til ledelse er ikke-akademisk. Hendes ambition er at bidrage til at få sat præcise billeder og ord på ledelse og derigennem mindske det, hun opfatter, som et bekymrende og eskalerende kommunikationsgab mellem chefer og menige medarbejdere.

Køb Ledelse på jydsk 2.0

 

Tillid er en kernedyd

Det var i 2007, at Trine opsagde sit job som redaktionschef hos Lederne i København og flyttede til Østjylland og startede som selvstændig journalist med speciale i historier, der får organisationer til at rage op og sætte dagsordenen.

Altid ser Wieses fortællinger dagens lys i et tæt og tillidsfuldt samspil mellem redaktør/kunde, journalist og kilde.
"Vi skal alle kunne se hinanden i øjnene, også efter vi har tegnet og fortalt. I min verden får den interviewede altid sine citater til godkendelse før tryk. Akkurat ligesom rådgivningsforløb naturligvis er dybt fortrolige," siger Trine, der har stor respekt for den frie og uafhængige journalistik, men skal hun boltre sig i sine egne synspunkter, bliver det på sin egen blog eller som klummeskribent. Læs bloggen på jobbooster.dk

 

 

 

Tak

"Tak for samarbejdet! Du er nem at samarbejde med, og du har lavet et fantastisk stykke arbejde." Da Trine forleden modtog denne besked efter et afsluttet bogprojekt, blev hun glad. Gode samarbejdsrelationer er nemlig guld værd.