Story... hvad for en fisk?

Storytelling er:

-Et ledelsesinstrument til at kommunikere, styrke arbejdsglæden og skabe et godt omdømme ved at finde, fremkalde og fortælle de gode historier.
-En vej til at finde ægte historier fra virksomhedens hverdagsliv og fortælle og formidle dem på en opbyggelig måde.
-En metode til at finde ind til de troværdige kernefortællinger, som den enkelte leder og medarbejder kan spejle sig i og stå på – og som kan bakke op om den overordnede rammefortælling om virksomheden.
-Et spændende redskab til at styrke den overordnede strategi via skarpe, værdiskabende fortællinger om konkrete begivenheder og initiativer.

Sådan hjælper Trine
Hun sætter præcise ord og billeder på dit personlige lederskab, din profil og/eller virksomhedens DNA. Det kan foregå ved, at Trine interviewer udvalgte medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Eller det kan ske ved, at Trine er tovholder på individuelle sparringsforløb eller en workshop i ledelsesteamet.

 

 

 

 

 

"Det har virkelig været til stor gavn at kigge mig selv efter i sømmene og blive mere skarp i min historiefortælling. Nu er jeg klar til flere oplæg." Sådan skrev en chef til Trine efter sparring om at fortælle levende og præcist om organisation, præstationer og lederDNA.